Onze dank voor uw interesse in Solution Sellers.
Met ons Sales Recruitment as a Service (RaaS) pricing model bieden we een oplossing met aandacht voor:
Ons pricing model gaat van een all-in jaarabonnement (optie 1) dat vanaf 3 sales aanwervingen per jaar reeds interessant is, tot het klassiek rekruteringsproject (optie 3) voor uw actuele sales vacatures. Met optie 2 ervaart u “best of both worlds”, hetgeen voor onze meeste klanten een populaire formule blijkt. De filosofie van het pricing model is vrij eenvoudig: De prijs per aanwerving daalt naar gelang uw commitment naar ons toe verhoogt.
We nemen afscheid van een vergoeding per aanwerving en we bieden u de mogelijkheid om het hele jaar door relevante kandidaten te ontmoeten die potentieel in uw sales team passen. Zeker wanneer u meerdere aanwervingen per jaar plant is dit jaarabonnement zeer interessant.
Of opteer voor ons meest gekozen hybride model en ervaar “best of both worlds”: de voordelen van het jaarabonnement in combinatie met een beperkte vergoeding per aanwerving.
Nog niet overtuigd om te kiezen voor ons jaarabonnement? Challenge ons met een concrete sales vacature en ervaar ons kwalificatieproces zoals hier beschreven.
Indien optie 1, 2 of 3 toch niet zouden passen, dan is het mogelijk om te kiezen voor onze ‘no cure, no pay’ -formule om kandidaten zoals deze die op onze website gepubliceerd staan te ontmoeten en aan te werven.
Kandidaten kunnen via een sterke promofilm beter aanvoelen hoe het is om als sales collega voor uw bedrijf te werken. We gebruiken dit filmpje tijdens onze campagnes en u kunt dit uiteraard ook zelf (her)gebruiken voor nieuwe rekruteringen of andere marketing initiatieven.
Vóór u een contractvoorstel doet screenen wij uw potentiële sales collega’s en kwalificeren deze volgens hun sales DNA en Solution Selling® readiness zoals hier beschreven.
Onze dank voor uw interesse in Solution Sellers.